Salutació del director I co-fundador

Valencià Español

foto de D. Julian Estimats “ciber hostes”:

És per mi un plaer acollir-vos en este “ciber espai docent”, o siga, allò que crec que diuen extensió virtual del col·legi La Fontaine.

Queda lluny en el temps i molt pròxim en la meua memòria, els inicis d'este projecte, que tanta il·lusió i treball ens ha proporcionat a la meua dona i a mi. Nomene a la meua dona, no únicament com partícip actiu d'esta institució, sino com símbol del caàcter familiar que sempre hem volgut imprimir al nostre centre.

És un plaer per nosaltres comprovar la continuitat d'este projecte educatiu, que tantes generacions jóvens, alguns hui ja no tant jóvens, de Burjassot, han passat per aquí. Inclús per mi, que els meus fills ja m'han donat, donen i espere que continuen donant-me nets, és un doble orgull conéixer als quals jo dic també els meus “altres” nets, alumnes del centre, que són fills d'antiguos alumnes meus i ja ha aparegut algun net. A més a més, la presència d'antiguos alumnes dins de l'equip de professors ja no és una excepció, el qual, m'ompli de'orgull i crec que pot considerar-se com una de les majors satisfaccions que el meu treball m'ha concedit en estos anys d'activitat docent.

Així doncs, espere que disfruten d'este espai virtual, que pretén apropar-los el nostre centre, i convide a que participen en la seua actualització, enviant-nos tot tipus de suggerències i records que del centre tingau, bé comentaris, bé fotografies.

Vull Manar un especial salut a tots els antics alumnes, dels quals alguns hem perdut la pista, canvi d'adreça, etc. als quals convide a actualitzar les seues dades en la Secretaria del centre o bé enviant-nos un correu electrònic.

Una forta abraçada per tots.

Julián Alguacil Caro.